درباره کره بادام زمینی، یه محصول خوشمزه و مقوی

 

خواص کره بادام زمینی

 

کره بادوم زمینی یکی از فرآورده های بادوم زمینی هستش که بخاطر طعم خاص و ارزش غذایی بالایی که داره محبوبیت زیادی بین مردم و مخصوصا جوون ها و ورزشکارها پیدا کرده؛ همچنین قیمت مناسب بادوم زمینی نسبت به سایر مغزها باعث میشه این محبوبیت بیشتر بشه.

 

کره بادام زمینی چیست؟

کره بادام زمینی اصلی، از مغز بادوم زمینی آسیاب شده بدون هیچ افزودنی ( غیر از مقدار کمی نمک برای نتیجه بهتر در مرحله تفت دادن ) تهیه میشه.

این فرآورده یه پیشنهاد سالم و خوشمزه به جای کره های فراورده شده حیوانی هستش و برای افرادی که بیماری های قلبی و عروقی دارند بسیار مناسب است.

 

کره بادام زمینی چیست؟

 

خواص کره بادام زمینی چیست؟

کره بادوم زمینی حاوی مواد مغذی بسیار زیادی هستش که همگی آنها در تقویت و حفظ سلامت بدن مفید و موثر هستند .

فیبر و پروتئین موجود در این محصول باعث بهبود وضعیت گوارشی میشود؛ و در واقع مصرف اون میتونه از بروز مشکلاتی همچون یبوست جلوگیری کنه.

از دیگر فواید کره بادوم زمینی میشه به تقویت و افزایش استقامت استخوان ها و همچنین برای تقویت قوای جنسی و کاهش سطح کلسترول خون اشاره کرد.

در هر 100گرم کره بادوم زمینی تقریبا 588 کالری وجود داره و فقط ۶ درصد کربوهیدرات داره و به دلیل اینکه دارای انواع چربی های سالم برای بدن است برای افرادی که رژیم لاغری و کاهش وزن دارند بسیار مناسب است.

 

 

کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟

به طور کلی کره بادوم زمینی با نان تست و مربا یکی از بهترین و خوشمزه ترین ترکیب ها هستش؛ اما انتخاب های دیگه ای هم هست مثل: ترکیب با اوت میل( جو پرک )، شیر، بیسکوییت و هرچیزی که با ذائقه شما همخونی داشته باشه.

البته اگه ورزشکار هستین و مقدار چربی و قند مصرفی براتون مهمه، کره بادام زمینی کلاسیک و کرانچی لاوندر میتونه یه انتخاب درجه یک باشه چون بدون هیچ افزدونی و شیرین کننده ای تهیه شده و میتونید همراه با موز و میوه های دیگه برای یه وعده مغذی و پر انرژی میل کنید.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش